Skicka mail till mig här

De va länge sen....

2014-06-22 @ 12:20:00 / Vardagsbabbel
Uj...de va länge sen jag bloggade...men de har varit så mkt..
Nytt jobb..kattbebisar ;-) m.m
Så jag tror jag börjar med ett gäng bilder på mina 4 underbara små tjejbebisar;-)
Mamma Nova är vit norsk skogskatt,och pappa är renrasig birma...snacka om förvåning när dessa mörka
gosbollar ploppade ut?! Nästan så jag tänkte säga:
-Näe...men..stoppa in och börja om...haha...
Håll tillgodo;-)
 
 
"Tussen"
Om 3 dagar fyller lilla jag 8 v...så om 4 veckor flyttar jag till mattes son,tvärs över gatan :-)

 
"Mysan"
Vilken äventyrare!
Och hennes nya hem blir på Värmdö i Sthlm:)
En liten 08:a alltså ;-)
 
 
"Molly"
 
Minstingen i  ggänget och som kommer få bo kvar här:-)
En liten från mamma Novas första kul vill manju behålla :-)
 
 
 
Lilla charmtrollet ;-)
 
 
Mamma Nova med lilla Molly....Hon är en underbar mamma som uppfostrar 4 helt otroliga
bebisar..tillgivna..keliga och så klart busiga ;-)
 
 
Sötisen:-)
 
 
 
*tittut*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp