Skicka mail till mig här

FÖRBANNAD!!!

2014-09-27 @ 09:00:00 / Vardagsbabbel
Jag blir rent ut sagt ledsen,förbannad,förvånad över hur folk är?!!
På facebook har de cirkulerats att jag säljer ett översatt engelsk mönster
på mina tofflor!?
Har nån sökt på virkade stövlar, crochet boots, och sett hur MÅNGA TUSENTALS mönster de finns?!
Jag virkar de flesta ggr efter eget huvud, och man kan få mkt info genom att
titta på bilder,även kika gratismönster som finns.
OCh sitter man och testar sig fram sä är de inte så svårt att göra sig ETT EGET!!!
 
Men DE TAR MIG TIMMAR...DYGN...att göra ett enda mönster,för de ska testvirkas...skrivas...fotas...
göras om så de blir rätt. Så man blir allvarligt såååå ledsen och kränkt när man blir anklagad över
att "vilja tjäna snabba pengar" , "bara översatt ett mönster för att sälja nån annans"?!
 
Så tänk efter lite INNAN ni anklagar någon för att göra fel?!
 
:-(
 
 


Postat av: Zittens

Fast jag kan förstå att folk tror det för jag har även köpt de engelska mönstret och den är i stort sätt identisk med din. Även de andra bootsen såg jag på etsy på engelska så det är nog inte så konstigt. Vill påpeka att jag lägger ingen åsikt om det är ditt eller ej. Tycker jag är upp till dig. :)

Svar: Finns ju tusentals mönster på denna toffel...å de flesta är ganska lika ja...men bara för att jag skriver ner hur JAG gör på SVENSKA så är de så trist att folk ska kommentera detta?! :-( Men de kommer alltid finnas folk som ska kommentera negativt....inget jag tar åt mig åt längre :-)Kram Knasfian :-)
Knasfia

2014-09-30 @ 14:11:06 / http://zittens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pilupp